środa, 7 października 2009

Witam

Hej ! Wysłała bym wam zdięcie swoje z fashion style ale są jakieś usterki i nie widać głów modelek . Borze ! Ale jestem nie kulturalna ! Trzeba się przedstawić ! Jestem Keira-X i to mój blog o Fashion style . Nie wiem co napisać ale coś zawsze się wymyśli !



Morze omówimy wszystko co jest w Modolani !

Na początek mały spis miejsc które odwiedzimy !

1.Centrum odzieżowe .

2.Agencja modelek

3.Club Fitness.

4.Spożywczak.

5.Solarium.

6.Centrum mobilne.

7.MODpik.

8.Czarny rynek.

9.Centrum rozrywki .

10.Studio urody.

11.Agencja reklamowa.

12.Biuro nieruchomości.

13.Centrum stylistek

1. Centrum odzieżowe to miejsce gdzie kupujesz ubrania ! Do wyboru masz

koszulki , sukienki/spódnicę , spodnie , buty , dodatki . Aby wejść do centrum wystarczy kliknąć w Miasto Modolan na gurze ekranu . Jest tam cały spis tych miejsc!

Jak już tam jesteś masz dużo stron ze sklepami i klikasz w ten do którego masz ochotę się wybrać ! Ja polecam sklepy z pierwszej strony czyli Miu Miu ,

~ K&W~fashion in pashion ... R ,Victoria Secret , Sex shop , Star fashion , fashion 4ever , Skandal , To&tu , SOFT FASHION ,

Ashley\~Style . Postanowiłam że będę dawała też kilka fotek !










Image and video hosting by TinyPic











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz